Bebeğim 10 aylık halen odadan çıkarken ağlamaya başlıyor ama ilgilenmiyorum bu şekilde alışırsa hiç bir şey yapamayacak duruma getirirler o gerçek bir ihtiyaç ağlaması değil bence çünkü odaya girdiğimde anında kesiliyor ağlama mecburen alisacaklar bence sizde taviz vermeyin🤭