Bebeğim 7 ay 21 günlük orucumu tutuyorum, ek gıdaya da başladık,ama bebeğim doyuyor mu? sütüm yetiyor mu? anlayamıyorum.
Geceleri çok sık uyanıyor,gündüzleri çok huysuz oluyor ve uykuya çok direniyor.
Acaba aç mı kalıyor,sütüm yetmiyor mu bilemiyorum.
Aynı durumu yaşayanlar veya önerisi olanlar var mııı??