Akşam çok kötü bir an yaşadık kızımızın soluk borusuna şeker kaçtı 2-3 Dk uğraştık çıkması için bir en sonunda çıkartabildim çok kötüydü kaybedicem sandım yavrumu. En korktuğum olay başıma geldi. Rabbim beterinden korusun. Sürekli ağlayınca ağlıyor diye kızdığım yavrumu o an şeker kaçtıktan sonra sırf ağlama sesini duyabilmek için neler yaptım anlatamıyorum. Şükretmek lazım her ana. Neyse geçti gitti çok şükür. Kızlar sadaka vermek istiyoruz camiye verelim dedim sizce ne kadar verilmesi gerekiyor hiç bir fikrim olmadığı için soruyorum 🙏