1 aydır kızım geceleri çığlık atarak uyanıyor ve gündüz uykusunu reddediyor. En son baybay night kullandım ama onda da akşam 22 gibi verdiğimde gece maksimum 1 de uyanıyor. Sabaha kadar ayakta sallamamı istiyor, sallama durduğu an çığlık kıyamet başlıyor. Benimle aynı durumda olan anne var mı acaba? Artık çok çaresizim çünkü :(