Serum fizyolojik ile yıkayın ama hızlı ve tanzikli bir şekilde değil yavaş yavaş sıkın burnuna yoksa orta kulak iltihabı ve sinüzite sebep olabilir yavaş yaparsanız sonrasında da aspiratörle çekerseniz rahatlayacaktır benim bebeğim 3 aylık doğduğundan beri burnu hep tıkalı bu şekilde yapıyorum gayet rahat :)