123aa ben dişimi çektirmek zorunda kaldım. Zaten kırıktı hamilelik doğum derken dişleriöin hepsi kötü oldu. Bebeğim 9 aylık falandı. Aile doktorumuz 8 saat emzirme dedi. Çoçuk doktoru ise süte çok karışacağını sanmıyorum sütü sağ at sonra emzirebilirsin dedi. Tabi sağdım 3 4 saat sonra emzirdim. Herhangi bir sorun yaşamadım. Sizin bebeğiniz küçükmüş daha ama.