eneslihanasaf kimseye tut veya tutma diyemem. Sütünüzün azalmadığını/etkilenmediğini, bebeğinizin “yeterince” beslenebildiğini düşünüyorsanız tutun tabii. Bana göre çok küçük. Çok sık emdiği bir dönem. O dönemlerimi hatırlıyorum, emzirirken litre litre su içme ihtiyacı hissediyordum.