mervebb ben aldığımda bu kadar değildi 3 yıl oldu demiş miydim🙈 ama söyle evladiyelik bişey kolay kolayda bişey olmuyor büyütür çocuğunuzu.Biz gurbetteyiz çok sık seyahat ediyoruz yılda en az 4 kere gidiyorum ailemin yanına ona rağmen taş gibi bişey olmadı .