Kızlar normal doğum yaptım ve ikinmaktan makatta catlak oluştu ve 2 ay sonra geçti derken 4. Ay bitiyor yine başladı ve 2 çatlak ve hemoroidim var doktora gidip ameliyat olmaktan veya göstermekten çekiniyorum nasıl geçecek bilmiyorum kabiz değilim 2 günde veya 1 günde tuvalete çıkıyorum ama çatlasın acısı beni uyutmuyor anlatamıyorum kimseye ne yapmam lazım siz neler yapıp kurtuldunuz acaba yada doktora gidip ameliyatmi olmalıyım