3ay 27 günlük kızım var çok güzel emerdi ama şimdi sürekli mızmız oturmak istiyo yatmak istemiyor elleri ağzında sürekli ağzı akıyor uylu düzeni olsun diye başınan beri rutin yapıyorum ama o hala kendi düzenin de bu saatte hala ayakta artık kafayı yicem saat akiam 8 de uyutmaya başlıyorum yok ve şimdi daha da zorlaştı en azından emerek uyuturdum ama şimdi meme de istemiyo ağlıyor acaba diş olabilir mi çok erken değil mi ilk bebeğim ve sanırım son olucak gerçekten çok zor onun kokusu her şeye bedel tabi ama ben çok yoruldum şimdiden :(