Merhaba anneler, 18 aylık bir kızım var. 9 haftalık hamileyim. Planlı değildi ikinci gebeliğim sürpriz oldu baya.
Ben tek çocuk büyüdüm ve annem tekti beni büyütürken. Kardeşli bir hayatı hiç yaşamadığımdan ve bilmediğimden sorular karmaşasına girdim. Annelik nasıl yönde değişiyor, günlük hayatınız nasıl geçiyor, iki çocuğuma da yetişemeyip eksik yada buruk bırakmak istemiyorum. En çok korktuğum şey bu. Bunları elbette yaşamadan bilemem ama aranızda tavsiye verecek, yardımcı olacak birileri vardır.