Merhaba hanımlar ,
Bebeğim 4 buçuk aylık artık bir uyku rutini ve düşen oluşturmak istiyorum yatakta meme emerek uyuyor şuan bizimle yatıyor ama kendi beşiğinede bu süreçte alıştırmaya çalışacağım, sizler neler yapıyorsunuz veya yaptınız ?Rutin oluştururken nelere dikkat edilmeli .? Önerilerinizi bekliyorum.