Gece beslenmesini kestik tamamen ama bu seferde ayakta sallamaya uyanıyor ya ben ne zaman deliksiz uyuycam artık . Haftaya 2 yaşını dolduruyor yanıma alınca da uzun sürüyor uyuması eğer cok uykusu varsa uyuyor yoksa yüzümle oynuyor uykusu acılıyo uyanıyo 🙄🙄