yeka38 Merhaba benim bebeğim de 3 ay 8 günlük :) sabah alt üst değiştirme vb bitince biraz gülüşüp konuşup günaydınlaşıp genelde ana kucağına koyuyorum biraz etrafı odayı izlemesine izin veriyorum. Sonra sıkılmadan zeka kartlarından seçmece karşısına koyup kendisinin bakmasına zaman tanıyorum. Sonra tüm zeka kartlarını tek tek gösterip dört yöne çapraza takip ettiriyorum. Karın üstü aktivite pek sevmiyor keyfi oldukça 5-10 dk ilgisini çekecek şeylerle kol boyun kaslarını geliştirmesi için çalıştırıyorum. Emzirme yastığına koyup ona hazırladığım müzik listesini açıyorum çocuk şarkıları. Bazen kendi şarkılarımı açıp alıp kucağıma dans ediyorum. Bol bol çıngırak veriyorum eline, elimden alması için teşvik ediyorum. Taşıtlar, renkler, sebzeler gibi mini resimli kitaplar var göstererek anlatıyorum. Hepsi her gün olmuyor tabi ama dengeli şekilde yapmaya çalışıyorum. Akşam mutlaka çay saatinde eşimle aramıza alıp bi yandan tv izlerken bir yandan onu seviyoruz oynuyoruz aramızda mutlu oluyor. Tabi kendisi tv ye ters koltuğa dönük oluyor. Böyle :) Farklı öneriler olursa onları da katalım haznemize:)
Bir de en önemlilerinden biri gün içinde balkona çıkarıp havaya göre 5-15 dk hava aldırırken “merhaba ağaçlaaat, merhaba kedileeer” falan deli deli şeyler 😂