Ramsamsam Canım gazdan dolayı yapamıyor bu yüzden karnı ağrıyor ve ağlıyor çocuk. Duphalac diye bir bağırsak düzenleyici var o zamanlar 6 aylıktı bizim basimiza geldiğinde , sağlık ocağında doktora sorup bir al istersen. Bir de fitil kullanırsan iyi olacak biz öyle atlattık. Çok çok geçmiş olsun 🤲🏻