Kızlar çıldıracağım yardım…
Bebeğim 25 günlük ve mama kullanıyorum, hipp marka aldık ilk balgam, gaz ve kusma yapıyordu. Bugün bebivita aldım içtikten sonra yine kusuyor. Mama içtikten sonra neden kusuyor 😢
Ben mi bişeyi yanlış yapıyorum sorun mamada mı?