9aylık kızım yaklaşık 2-3aydır tüm gece ağlıyor. Gündğz gık demez sakin bir bebektir uykuya geçerken ağlıyor uykuda ağlıyor her döngüde ağlıyor çığlıklar atıyor çözüm bulamadık bi türlü uyku danışmanıyla çalıştım saatlerinş düzenledik aralıkları ayarladık ama yok tam 1bucuk ay yürüttük süreci yok yani sadece memede uyumayı bırakabildi kadında en son mizacı dedi çekildi sürekli ağlıyor sabrım kalmadı çok bitkinim yardımcı olun lütfen