idrar tahlili için poşet verdiler fakat Bi türlü alamıyorum ısrarını ne zaman baksam sızmış oluyor yada kakasını yapıyor üzerine kaçıncı denemem oldu hala yakalayamadım artık canı yanıyor idrar poşetini takmaktan yapışkanlı olduğu için acıtıyor ve surekli ağlıyor nolur önerisi olan varsa yazsın 😔😭