iremisteya Kızlar selam bir tek ben mi böyleyim bilmiyorum ama bebeğimin her şeyini saklamak istiyorum mesela bir sürü emzik denedik alışma aşamasında ve hiç birini atamıyorum biberonlarını değiştirmek gerekiyor 6 ayda bir ama eskileri kıyıp atamıyorum ve ev çöplük olacak resmen bana bir tavsiye bir akıl verin de vazgeçeyim 🫣😂
Huysuz01 iremisteya biberon emzik değil ama bende küçülen kıyafetlerine kıyamıyorum bakıp bakıp hüzünleniyorum 🥰
tubiiik_ iremisteya ilk ve cok begendıgım emziklernin ucunu kesip mıknatıs yapıstırdım buzdolabına süs olarak kullanıyorum
KLORAK iremisteya kız ben ilk bileti yok ilk müzesi yok kıyafetleri her bez numarasından 1 tane kenara koymalar falan 🤣 bak senin popon bu kadar minikti demek için. 3 valiz küçülen eşyası duruyor dolapta. 🥴 şimdi de oynama zamanı geçen oyuncaklarını kaldırmayı düşünüyorum ama satmak ya da vermek mı asla 😇😂 çatı katına raflar yaptırmak şart oldu 👽
Eski9 iremisteya ilk kullandiklarimi saklıyorum sadece ev öyle dolu ki valla hicbirsey tutmuyorum artık 😁😁 ilk emziği ilk oyuncağı ilk giydiği kıyafeti en beğendiğim eşya ve kıyafetleri vs gibi gerisini yolluyorum direkt valla ilklerini ayırın derim
Huysuz01 iremisteya valla eldiveninin teki yoktu attım aradan bı yarım saat geçti gidip çıkardım yıkadım öptüm öptüm kaldırdım ahhh annelik hem çok yorucu hemde çok güzel
Miraygamze55 Ben belli başlı kıyafetlerini ayırdım hastahane çıkışını falan onun dışında ayırdım hepsini kızı olan biri olursa vermeyi düşünüyorum 🙂
iremisteya tubiiik_ benimde aklıma geldi bu sanırım yapacağım ama hiç kullanmadıklarını atmalıyım galiba
tubiiik_ iremisteya hiç kullanmadıysanız atmayın durumu olmayan kişiye verin emzikler artık ucuz degıl öyle
eslemoms_ iremisteya çevrenizde yoksa satabilirsiniz burdan satış yapanlarda var ihtiyacınız yoksa uyguna satın gitsin
NmalkoC iremisteya ben pipisinin derisni bile çıtçıtlı paketlere sardım kasaya sakladım herşeye tarih atıp 😅 eşyalarını bende kutulayıp kilere kaldırdım kıyamıyorum gerçektende eşimde kalsın der 6 aya kullanılan doona bebek arabasını almıştık satalım dedim eşim onuda sattırmadı temizleyip kutuladı 😂
Dmt-01 iremisteya Ben ilk emziğini,ilk biberonunu ilk doğduğunda giydirilen kıyafetini birde bayramlık ve doğum günü kıyafetlerini saklıyorum.Yoksa bende kıyamıyorum ama saklayacak yer kalmicak.Hatıra kutusu diye bişey görmüştüm biara ondan almayı düşünüyorum.Çekmece çekmece her çekmeceye ayrı bişey koyuluyo
Melez4453 İhtiyaş sahibine vermek en güzeli İlk zıbın battaniye sakladım Belki ilk oyuncak saklarım ama gerisini veriyorum Hatta şuan verceğim oyuncak var kimseyi bulamıyorum