26 aylık çocuğum kıymalı pide köfte bulgur pilavı ve yoğurt süt tost makarna hariç ağzına başka bişey sokmuyor değişik birşey gördüğü zaman tabakta tadına bile bakmıyor ve direk sinirleniyor bağırıyor ağlıyor doktor sütü mamayı kes diyor ama bu sefer de aç kalıyor diye üzülüyorum ve bu ara bu saydıklarından da 2 lokma yerse şükür ediyorum her gün aynı şeyler dönüp dolaşıp sebze asla yok sulu yemek yok patates kızartmasını bile sevmiyor yani şaka gibi çok üzülüyorum doktor kg yerinde diyor ama mamadan ben biliyorum o şişiriyor devamlı vitamin balık yağı falan kullanıyorum ki hasta olmasın diye bide kızımın alerjisi var doktora götürdük bademcikleri büyümüş dedi doktor tekrar deri testi istedi bide bademciğinde taş oluşmuş sanki deyip sürüntü aldı boğazından sonuçlarını bekliyorum çocuk bakmak asla zor gelmedi ama yemek yemeyen çocuk cidden aşırı zormuş kendimi yıprattım Allah hepimizin çocuklarını korusun 🥺