_tosbiginannesi_ Dondurmalikahve Bendeki Braun milattan önce kalma modellerinden 😅 Ama şuan bozulsa yine Braun alırım diye düşünüyorum 🫠 Yeni modelleri çok bilmediğim için ekstra tavsiye edebileceğim bir şey yok üstte kalsın postunuz ☺️
Bebegimm1 Dondurmalikahve braun kullanıyorum ışıklı olması güzel. rahat 10 sene vardır alalı bi kez olsun bozulmadı 1.kademe çok iyi diyemem ama 2.kademe de güzel alıyor
Maka_Paka Dondurmalikahve Söyleyemem çünkü çok uzun zaman oldu kullanmayali. Lazerle bitirdim ben işi 😁 Ama en güzel marka o, model de bence biraz araştırırsanız bütçenize uygun tercih ettiğinizi bulabilirsiniz
elfnurs Dondurmalikahve Braun en iyisi bende Goldmaster da var bıçakları kör oldu Malum yeri epilatorlemi alıyorsunuz ayy çok acitmiyor mu
birinsan14 Almışken evde lazer alın derim. Gerçekten güzellik merkezlerine para dökmekten çok iyi. Rahat hızlı temiz. Philips lumea
Maka_Paka Ev tipi lazer alın ? Güzellik merkezinde kiler kadar güçlü değil ışın ve atışları ama rahatsız eden pürüzlü görüntü olmaz temiz gezersiniz surekli.