Kızım 17.30 da uyudu normalde o saate yatınca 2 3 saat sonra kalkardı aksam 10 11 oldu mu gece uykusuna gecis yapardık bugun kalkmadı yatıs o yatıs uyanmadı 1 kere kendi süte gozlerini actı bende uyandı diye aldım kucagımda uyudu geri yınede verdım sütü saat 20.00 da baktım hala uyanmıyor 22.00 da tekrar süt verdim içiyor hepsini de bezini de en son 4 gibi almıstım normalde yatmadan once gece uykusuna bezini alırım burnunu acarım yatarız bugun niye boyle oldu ya kaldırsam bezini alsam mı ki dert oldu ıcıme 🤔