didemustafalmila Bizimde 2. Hafta önce bu geldi başımıza ikinci gün hastaneye gittik artık ateş 39 du çünkü doktor diş ateşi bu kadar olmaz dedi meğersem hastaymış çocuğum 2 gün yatış verdiler crpsi de yüksek çıkınca. Dirençli ateş var zaten enfeksiyon ya da virütiktir bence hastaneye götürün beklemeden
Bu arada bizimde ateş ilaçla düşüp geri çıkıyordu dirençli ateş olunca da dişten olmuyor