Merhaba, oğlum hep çok hareketlidir ama hırçınlığı yoktu. Bir haftadır tavırları çok değişti. Topladığım çamaşırları alıp yere atıyor yüzüme bakıp gülerek, muz yese kabuğunu yere atıyor, içeceklerini döküyor dışarıda yürürken adım atmıyor kendisini yere bırakıyor, kirpiklerini tutup çekiyor, oyun hamurunu kulağına sokmaya çalıştı, oyuncak matkabını gözüne tutmaya çalıştı… Güle güle inat yapıyor bu şekilde anlam veremiyorum bu durum sizce normal bir süreç midir? Şuan 38 haftalık gebeyim ve bir bardak su içmeye vakit bulamıyorum ağrılı sancılı geçen bir süreçte oğlumunda şuan beni extra zorlamak için adeta çabalıyormuş gibi davranmasının sebebini anlamaya çalışıyorum…