Mce Biz bir kaç gündür çok kötüyüz. uykusu zaten iyi değildi berbat oldu. Hemen uyanıyor ağlayarak ki hiç ağlayarak uyanmazdi. Uyuması çok uzun sürüyor. İştah yok denecek kadar aZ. Ve çok mızmız. Sürekli kucak istiyor. sizde nasıl? Acaba ataktan mıdır?