Kızlar selam bebeğim 30 günlükken odasını ayırdım hep deliksiz uyurdu bu zamana kadar gece bi yatardı 12 saat 13 saat uyurdu neyse konuya geliyim hızlıca 20. Ayda bi gece uyandı ve artık geceleri çığlık ata ata uyanıyo ve uykuyada çok zor geçiyo normalde beşiğe bırakıp çıkardım 2 aydır ayağımda sallıyorum gece uykusuna geçmeden pedogag a gittim sendromda olduğunu söyledi , bir öğle uykusu yapıyo ve 30/35 dkka arasında oluyo hep normalde 1.30 saat uyurdu en az ben de diyoeum ki 30 dkka uyumaktansa uykuyu kesiyim böyle bi durum yaşayan varmı öğle uykusunu kesen vs