aycanilgun linazengin ben sadece mama verdiğim zamanlarda bir iki damla su veriyorum çünkü ağzında mama kalıntısı kaldığında pamukçuk olabiliyormuş doktorum öyle söylemişti
1gulceninannesi linazengin 12 aylığız 3 öğün her yemekten ve atıştırmalıklarından sonra 50ml civarı içiyor. Bazen içmiyor oynuyor ama mutlaka teklif ediyorum.
sngzr Bizim ikizler temmuz sıcağında doğdular. O yüzden iki ay kadar düzenli olarak çok az verdik vücutları susuz kalmasın diye doktor tavsiyesi ile. Sonrasında beş ayın bitmesini bekledim.