Benim kızım 18 aylık ve oldum olası uykuyu sevmeyen ve direnen bir çocuk. 6 aydır yani bu azı ve köpek diş mevzularından sonra gece uykuları çoğunlukla bölünmeye başladı. Akşam 8de uyuyan bir çocuk. Ben burda okuyorum benim gibi bazı geceler sorun yaşayan anneleri de. Siz de mi akşam misafirliğe gitmiyor veya kabul edemiyorsunuz?