minigiim suwenin rose modeli , açıkçası o da çok çok iyi diyemem çünkü benim göğüslerim de büyük malesef . Doğumdan, Emzirmeden önce penti lotus kullanıyordum 80/C ama emzirme olayından sonra sarkma da oluştu daha da büyüdü . Pentiye göre daha iyi tabi ama emzirmeyi bırakırsam suwen rose daha iyi olur diye düşünüyorum inşallah 😒