Arkadaşlar merhaba, oğlum ayın 24 ünde 2 aylık olacak doktor 18-24 arası kontrole çağırdı hem kalça filmi hem rota aşısı için bugün sağlık ocağına gidip 2. Ay aşıları için ne zaman gelelim diye sorduğumda 27si dedi rota ve diğer 3 aşıyı aynı anda mı yaptırmalıyım sizler nasıl yaptırdınız?