Baharmira ![Merhaba) arkadaslar 3 aylık bebegım var kakasını acık sarı böyle degısık pütürlü ve sümüksüydü neden acaba bilen varmı
Gunsenin Baharmira gayet normal bi görüntü endişe edecek bi durum yok ☺️ Birazcık daha sıcak tutun bebeğinizi yeterli
Bsratt Baharmira bence bir doktora götürsen iyi olur canım çünkü doktorumuzdan duydugum bi açıklamayı paylaşayım seninle bebegin sümüksü bi kakaya sahipse bazı bebeklerde süt alerjisi oluyormuş
Domino Anne sutu mi aliyor sadece ? Benim bebegim de de oluyordu ama beyaz buturlu degildi sari puturluydu. Alerjisi olabilir mi ? 🤔
Domino Baharmira kan gormedigin surece sorun yok demisti doktorum ama bilemedim biraz sicak tut kusuyor da diyorsun usutmus olabilir. Havli utule koy karnina iyi gelir ayaklarini ve basini sicak tut. Gecmis olsun 😙 havalar soguk ya cocuklar cabuk usutuyor
Gunsenin Baharmira olabilir korkmayın sakinliğinizi korumaya çalışın bebek bunları hisseder sadece bir önlem amaçlı sıcak tutun kendiniz de bebeği de