Aryamlinamom -elizsmom 10 buçuk aylık bugun dirseğimi yalamaya çalıştı diyeceklerim bu kadar sürünerek parkeleri yaliyor 🥲
1gulceninannesi -elizsmom ya bugün aynı şeyi düşündüm. Çok sinirlerim bozuluyor ama belli etmemeye çalışıyorum. Bugün klozetin kapağını yalarken yakaladım 😖😖😖😖
KaynanaYiyen -elizsmom hahahhahahaha. 18 aylık. Bime girdik geçen. Rafları yalarken buldum sinir krizi geçirdim 😁😁😄😁😄
-elizsmom Aryamlinamom netten baktım demir eksikliği felan diyor bu yüzden mi böyle acaba ? Bu bebişler bırazda kansızlığımız var
gamzes-26 Benim kızda 2.5 yasında kedilerimiz yavrulamıştı annesinin yavrularını yaladığını gördü o da bizi sevmek istediğinde yalıyordu yeni yeni unuttu elimi kolumu yanağımı hiçte sevmem ben kaçtıkça o dili dışarda geliyordu 🤣🤣🤣
lina09 -elizsmom 12 aylık oldu hala herşeyi yalıyor bulaşık makinesinin kapağı dolap kulpları yerde Peçete kağıt görse yiyor kitap ve karton kulelerini yiyor yemek dışında herşeyi yalayıp yiyor 😭
-elizsmom lina09 benimkisi de aynı saydığınız herşeyi yapıyor vallah fıttırıyorum ufacık bir toz görsün onu bile ağzına alıyor Hergün evi süpürüyorum resmen canım çıkıyor
1babyannesi -elizsmom 7 aylığız bu dediklerinizin hepsi fazlası bile var meraklarını gideriyorlarmış zor bi süreç
Aryamlinamom -elizsmom kan tahlili yeni yaptırdık doktorumuz kansizlik yok dedi bizde , sanırım meraktan veya keşif amaçlı yapıyorlar canım
lina09 -elizsmom vallahi bende öyle kakasında yediği karton çıkyo vitamin eksikliğide yok anlamıyorum ki demek ki bu aylarda hepsinde var