meltem93_ Merhaba anneler daha taze ve ilk anneliğim tecrübelerinize ihtiyacım var . 28 günlük erkek bebeğim var ve sabah 6 dan 11 kadar sancodan ağlaya ağlaya mahvoluyor . Ağızdan çıkartıyoruz fakat osuruk sancısı cok fena ne önerirsiniz ?
lceLady meltem93_ Bacak egzersizleri yapın Sırtına gogsune yag veya krem ile saat yönünde masaj yapın ( YouTube’de var ) Omzunuza koyun bebegi. Poposuna hafif sert vurun avuc içiniz ile. Ses gelecek sekilde vurun ki anca rahatlar ( eger cok gazlı ise )
Yigit_Yagiz_Moms meltem93_ sen günde 3 kez kimyon rezene papatya çayı iç aktarlarda var. Ben n11 den aldım. Bebeğe de nurse harveys in şurubunu tavsiye ederim bizim de çok fenaydı böyle atlattık.
MRVATL meltem93_ aynı benim bebeğimde öyle 2 aylık olucak 3. Haftasında başladı sabahtan öğleye kadar ıkınma ağlama VS hep var emziriyorsan bolca kimyon çayı iç gğnde 3 kupa faln bem de masaj yapıyorum karnına biraz o da hafif iyi geliyo damla konusunda ben tam anlamıyla fayda bulamadım nurse harways ve zinco kullandım ama yok yani doğal Sürece bıraktım artık
askbebegimmbenim meltem93_ valla canım bizde çok çektik gaz sancısından erkek bebeğim. Kimyon tohumu al kaynat iç rezene iç. Bebise de bol bol gaz masajı çok etkisi oluyor bacaklarını karnına doğru bastırarak yap. Nurse harvers colex şurubunu kullan en etkili oydu bizde