Ben kizomi 7 aylikken kendi otasinda yaptirmaya baslamistim, odalarimiz biraz uzak oldugindan kamera kullaniyorum, ama bazen kamera gece bisey oluyor ve kapaniyor😅 annelik baska bisey, sesine yine de uyaniyorum.
Gece emzirmesini kes istersen, hem kizin, hem de senin icin daha iyi olur.
Uykulari uzar ve sen de dinlenebilirsin🥰
Tabii doktorun aksi birsey soylemediyse.
Yatagi guvenliyse, kalkip tirmanip dusme gibi bir risk soskonusu degilse, gece uyanamazsam diye bosa endise etme😅
En fazla cok aglamaya baslar😅 ben daha bebekken ayirdigimdan, kendimi boyle sakinlestiriyordum🤗