Nes94 keşke hep yanlarında olabilsek de anneniz gibi ya da sizin gibi koruyabilsek. Çalışan kadın olunca her şey o kadar zorlaşıyor ki perşembe işe başlayacağım günlerdir ağlıyorum 2buçuk aylık kızım ve bir sürü borç var mecburum çalışmaya. Yapabildiğim tek şey kendi çocuğum dahil tüm çocuklara dua etmek. efendimizin sözünü hatırlıyorum bir tek bu rahatlatıyor:
'Anneler dua ettiklerinde çocuklarının çevresindeki zırhı görselerdi,duayı hiç bırakmazlardı ' 🙏 inşallah da öyle olur o zırh korur çocuklarımızı