Karanmomss
Oğlum doğduğundan beri kusan bir bebekti, bizdeki reflü değildi ama çok küsüyordu.Doktorlar fizyolojik kusma dedi hep.Reflü maması falan vermediler.Az az sık beslenmesi daha saglikliymis kusma olan bebeklerde.1yasina doğru azalır ,tamamen bitebilir dediler.Suan 11aylik 2aydir neredeyse kusmuyor diyebilirim,sayılıdır yani,çok şükür.