Kizlar ilk bebegim ne oldugunu anlayamiyorum bazen arastiriyorum bazen sizlerden ogreniyorum bebegim 1 bucuk aylik dun annemde kaldim ve benegim gece elleri burnu yuzu usumustu annemin evi cok buyuk o yuzden ne kadar yuksek dereceye verirsen ver dogalgazi yinede bnim evime gore soguk kaliyor usuttu heralde ara ara 1 ,2 öksurde gece 1 kere yesil kaka yaptigini farkettim bugun de yesil kaka yapti ve cok kotu kokuyor ates fln yok ama doktora gitmelimjyim sarip sarmaladim sicak tutsam bebegimi gecermi ilac kullanmak istemiyorum