Kızım (3 yaş bitti) 1 haftadır eğitim alıyor ve gündüzleri gidiyor kaçırma günde 1 kere oyuna dalarsa oluyor. Şimdi gece de açtım ve bu ilk gecemiz. 10 dk önce gitti yaklaşık olarak çişine ve uyudu şimdi. Ama su da içicem diye ağladığı için azıcık verdim içti. Tekrar saat kaçta kaldırmalıyım tuvalete acil yazar mısınız.