Shggkkk Doktora götürdük doktor bişey demedi takip et dedi devam ederse tekrar getirin dedi Kakası hafif yeşilimsi
Ogretmenannex Shggkkk probiyotik kullanın sık sık besleyin kaka sonrası bir çay kaşığı kadar su verin . Biz öyle atlattık çok şükür
Tahaaaa Shggkkk bence kesinlikle rota aynısı bizimde başımıza geldi kusma ishal ateş vardı 10 gün sürdü bebek için 10 gün ishal demek ne demek ya sıvı kaybından ölüm riski var biz 7 gün hastanede yattık