Selvidaglar
Anne sütünün Bebek için faydalarından bahsetmeye gerek duymadan asla ama asla pes etmeyin diyeceğim. Siz hergün ara ara teklif edin istemezse zorlamayın farklı pozisyonlar deneyerek tekrar tekrar teklif edin taa ki tutana kadar. İç güdüsünde emmek var onun. Bebeğimden biliyorum süt alerjisi olduğu Sürekli meme reddi yaşadık, maalesef ki mamaya başladık. Tabii o esnada asla pes etmedim hep teklif ettim tam 3 ay tutmadı. Sonra bir gün baktım emdi dünyalar benim oldu. İnsallah sizinki de emecektir.
Demin başka bir arkadaş sizin postunuzun benzerini açmıştı ona yazdığım cevabı aynen size iletiyorum.
Sabredin ve pes etmeyin bence.
Allah yardımcınız olsun.