mervebb tugba2407 genelde saglik ocaginin verdigi vitamin ve demir ilaclari çok yararli olmuyormus yeterli olmuyomus diyim ozellikle demir ilaci dislerde curuk yapabiliyormus ben ocean kullaniyorum memnunum devler hastanesinde doktorumuzda ilk bunu onermisti
Betulo48 Ben kullandım bundan 1 ay öncesinde sabah uyandığımız da bebeğimin dili simsiyahtı sanki mürekkep dökülmüş gibi doktora gittik 1 hafta ara verdik ve geçti sonrasında bestiron damlaya başladık sizde kullanmayın sağlık ocağının damlasini
1babyannesi tugba2407 benim bebeğim de verdiğim an çıkarmıştı iğrenc kokuyordu ocean aldım onu verdiğimde yüzü ekşimiyor mesela çıkarmıyor bebeğinizin suratından da anlaşılır
Urazinannesi2903 Ben basta kullanıyordum dişlerde vs skntı yasamadık ama değerleri değişmedi pek bide kabızlık yaptı cok..kendi özel doktorumuz bestiron tavsiye etti onu kullandık onunla toprladı değerleri resmen içeriğide temizmiş arastırmıstım