Cubukkrakerim benim beneğimde 8 aylık yeni yeni başladı biraz yemeye diyebilirim karşısında yemek yerken ben de ağzımı açıyorum kocaman haaam falan diyorum bide dikkat ettiğim şey en az 2 saat emmemiş olması yoksa mesela yemiyor yanş aç bırakın emzirmeyin ya da mama vermeyin uzun süre akşam yiyor biraz bugğn kabak havuç kuzu kıyma haşladım içine de şehriye attım sevdi mesela onu 5-6 kaşık yeri bana yetti arttı 😂ama onun dışında kahvaltı falan istemiyor yemiyor hiç zamanla herhalde olur ya illa yiyecekler ben aşırı stres yapıyordum artık birwz bıraktım çünkü saglıgımdan olacağım herşeyi tak tak 😅diyorum yani illa yiyecek sonuçta diyorum ömrü boyunca böyle gitmeyecek ya 😅. Bide mama sandalyesine yemekten biraz döktüm falan onla oynadı mıncıkladı bi yandan da yedi. Böyle şeyler yapıyorum işte yavaş yavaş alışıyorlar ilk başta hiç yemiyordu herşeyi çıkarıyordu falan mesela kabaktan nefret etmişti ben ısrarla hep denettim verdim tabi onu zorlamadan şimdi yiyor , zorlamayın ağzını açmıyorsa zorla sokmayın stres yapmayın zaten bu aylar hala tadım ayı gibi yani önemli olan anne sütü ya da mama instagramda falan paylaşıyorlar ya bisürü şey of çok saçma ya doktor da öyle dedi bırakın onları dedi ben onları gördükçe stres yapıyordum mesela