Ya kızlar 4 aylık bebeğim bugün bütün gün mamayı kustu yemek istemedi sürekli memede durmak istedi onu da kustu acaba hasta mı olacak yoksa mama reddi mi neden bu durum çok endişelendim. Biberonla mamayı asla istemiyor ağlıyor aç ama yemiyor ne yapacağım ben neden oldu bu durum ya ne olur bir akıl verin