Benimki 19 aylık olcak bir haftaya 8 aydır bizimle yatıyor 9 aylıkken odasına ayırmıştım ama gece sürekli emmeye kalkıyordu uykusuzluk çok zorladı yanımıza aldık sonra baktım olmuyo salona yere yatak seviyoduk eşim ben kızım yatıyoduk. Kış gelince soğuk oldu iki çekyatı açıp birleştirip öyle yatmaya başladık ama bugün artık bıktım yatak açmaktan dedim ve yatağımızı taşıdım bugün odasında denicem inşaallah alışır