Sanirim kolundan verem, iki bacağından da bacak aşilarini vurulmuş. Huzursuzluk oluyor. Hatta aşiyi yaparken bacak aşilarindan bir tanesine çok yakar bu demişti hemşire . Acıdan cok ağlamıştı yavrum o aşıda. Ağrısı oldu belli oluyordu çıkardığı sesten falan. Ateş de yapmıştı. Parol vermiştim ben doktorumuzun dedigi gibi düzeldi sonra.