tugbakomooglu Ne zaman geçecek bu 12.hafta atağı ya çocuğumu taniyamiyorum herseye agliyor ve iki gündür asla uyumak istemiyor sınavım var ona da hazırlanmaya çalışıyorum nasıl olacak bilmiyorum ya
domatesguzeli tugbakomooglu korkutmak istemem ama şuan 8. Ay atağını dibine kadar yaşıyorum 4. Ayı mumla arar oldum yazarken bile ağlıyorum artık o derece saati saatine 7 aydır uuyan ne verirsem yiyen hep gülümseyen bebeğim gitti yerine çaki bebek geldi
tugbakomooglu nazlii1_ valla ayını bilmiyorum uygulamada gösterdi zaten iki gündür çocuğun içine bişey kaçtı sabah 7 den beri ayakta saat kaç oldu yok uyumuyo
tugbakomooglu Deletedmom_79 bağlasam da fayda yok sıkıntı uyumuyo sabah 7 den beri ayaktayiz çocuğumu taniyamiyorum resmen
tugbakomooglu Zmkk benim de 13 haftalık nasıl dayaniyo anlamadım böyle de değildi çok düzenli idi herşeyi
Deletedmom_79 tugbakomooglu geçici ama unutma.. ummadığın anda şak diye bitecek ve gerçekten tanıyamıcaksın yeni özellikleri gelince çok güzel oluyolar biraz sabır🫶🏻
tugbakomooglu domatesguzeli aynı benim bebeğim 8 de uyurdu şuan hala ayakta durmadan konuş benimle diyo
muazinannesii domatesguzeli 🤣🤣🤣 ay kusura bakma bacım gülesim geldi çaki bebek demene. 8 aylıgız aynı seyleri yaşıyoruz gerçekten psikolojim bozuldu 15 gundur çekiyorum dunle bugun biraz sakindi sanırım atlattık inşallah 😐
domatesguzeli tugbakomooglu sıpaların derdi hiç bitmiyo ki ama uyuyuncada özleniyolar işte uyusalar bi dert uyumasalar bi dert 😂
tugbakomooglu Deletedmom_79 ay inşallah büyüyo farkındayım ama işte insanlık hali şu sınav da bir bitse
domatesguzeli muazinannesii 😂😂 elinde bitek pıçağı eksik aşkım inşallah bizde atlatırız bikaç gün daha böyle devam edecek olursa ruhumu teslim ederim 🫨🫨
muazinannesii domatesguzeli ahahah alemsin ya bıçağını bile hatırlıyorsun film gözümde canlandı tırstım bi an 🤣🤣 inşallah çabucak atlatırsınız sabırlı ol geçici bi durum olduğunu hatırlat kendine 😍