Aynur83 minikkkbebegiimm kilo alımı guzel fakat kabızlık yapıo bilginize tabi her bebekte olucak diye bişey yok benim bebeğime yaramadı
momsss minikkkbebegiimm Ben aylardır similac kullanıyorum kabızlık gaz hiç bişey yapmadı kilo alımı da gayet iyi tabi bebekten bebeğe değişir
caretta minikkkbebegiimm kilo alimi iyi ama biz meme+mama gidiyoruz. Yukarida arkadaslar kabizlik yapti demisler evet bende ondan supheliyim. En son pazar gecesi kaka yapti daha tik yok.. gaz problemimizde mamadan once de vardi bilemiyorum mama yarica yapti mi
Aynur83 ayseozbek yok bizde yeşil değil sarı yaptı ama 3 gün kabızlık cekti sonrasında zaten bıraktım
sevdeguzelcoskun Her bebeğe yarayan mama farkediyor tabi. ben aptamil kullanıyorum memnunum kilo alımı da normal gaz kabızlık da yaşamadık çok şükür