Bebeğimin geçmeyen kanlı ishali vardı. İştahı kesildi. Hastaneye götürdüğümde ultrason, bir sürü kan tahlili istendi. Sonra sevk edildik
Sevk edildiğimiz yerde de bir sürü kan testi alındı ve gastroenteroloji doktoru gördü. Benim vücudumda alerjik bir vücut olduğu için benden bebeğime bunun etkisi olabilir diye söylendi. Şu an ilk olarak süt ürünlerini kestik ve maması değişti. İki hafta sonra ise tekrar kontrolümüz var.