Ecevren Kızlar bebegim 12 aylık ve hic dişi yok belirtide yok, ben normalde cok takmıyordum cıkar elbet diyordum ama bir dr murlaka bir diş olması lazım diyor d vit acısınsan bakılmaıs lazım diyor. Hic gec diş cıkaran bebegi oldu mu aranızda