happyymotheroftwo Kızlar geç ay adet oldum ama bu ay adet olmadım 8 gün gecikti Normal değil mi bu arada korunuyoruz yani Yine de korkuyor insan size sorayım dedim
mooomm01 happyymotheroftwo hahah ben bugün bu yüzden 2 tane test yaptım 😄😄 doktoruma yazdım emzirmeden kaynaklı olabileceğini söyledi aşkım 😍
birinsan14 happyymotheroftwo emzirmeden kaynaklı olabilir ama korunsanız da hamile de kalabilirsiniz burada her gün paylaşılıyor. Benim ilk 1 sene emzirme kaynaklı kızım çok emdiği için çok düzensizdi. Çok test yaptım korkarak.
turkan2_ happyymotheroftwo eved bir sene sonra anca regl düzeni oturuyo emzirme döneminde benm öyle olmuştu ilk kizimda
happyymotheroftwo mooomm01 İnan ben de çok korkuyorum canım ya olsam da rahatlasam zaten patlayacam şişkinlikten
happyymotheroftwo birinsan14 benim de oğlum çok emiyor zaten kendisi beş aylık şu an normal çok emmesi daha çok küçük çünkü
rumununefe İlk çocuğumda bir yıl boyunca hiç adet olmadım ikinci de ise 3.5 ay oldu hala adet olmadım 🫣
happyymotheroftwo rumununefe gerçekten öyle de mi oluyor ya yani 3 buçuk ay oldunuz sonra tekrar olmamaya mı başladınız
birinsan14 happyymotheroftwo çok normal ben ilk 6 ay iki kere ancak olmuştur. Çok endişe etmeyin ama yine de ben korktuğum için test yapıyordum
rumununefe happyymotheroftwo hayır hayır öyle değil 3.5 ay oldu doğum yapalı ben hala adet olmadım emzirdiğim için 1 yıla kadar adet kanaması olmaması normal karşılanıyor
happyymotheroftwo rumununefe Ben de dört aylıkken adet olmuştum doğumdan sonra şimdi işte beş aylık olduk olmadım yani bu ayda
happyymotheroftwo birinsan14 Ben de korkuyorum vallahi ihtimal vermiyorum ama işte korkuyorum çok da dikkat ediyoruz